Hämeenmaan pankkipisteet siirtyvät turvallisuussyistä palvelemaan pääosin ajanvarauksilla


Hämeenmaan pankkipisteet siirtyvät turvallisuussyistä palvelemaan pääosin ajanvarauksilla Osuuskauppa Hämeenmaan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteissä voi asioida ensi viikosta alkaen vain ajanvarauksella. Poikkeuksen tekevät pankkipisteiden kassapalvelut, joita saa ilman ajanvarausta ma-pe klo 10–12.

03.03.2021

Kassapalveluihin lukeutuvat käteisnostot ja -talletukset, pankkitunnusten tilaukset sekä saldokyselyt. Muiden pankkiasioiden hoitamiseen tarvitaan ajanvaraus, jonka voi tehdä osoitteessa www.s-pankki.fi/ajanvaraus.

Hämeenmaan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteet palvelevat asiakkaita Prisma Holmassa ja Launeella Lahdessa sekä Prisma Hämeenlinnassa, Riihimäellä ja Forssassa.

– Päädyimme tällaiseen ratkaisuun siitä syystä, että haluamme lisätä asiakkaidemme ja oman henkilöstömme turvallisuutta alueemme heikentyneessä koronatilanteessa. Heidän terveytensä on meille ehdottoman tärkeää, ja teemme parhaamme estääksemme koronaviruksen leviämistä, Hämeenmaan pankkitoiminnan esimies Matti Maalehto kertoo.

Sekä Kanta- että Päijät-Häme ovat tällä hetkellä koronan leviämisvaiheessa.

S-Pankin asiakkaat voivat hoitaa raha-asioitaan myös verkkopankissa ja S-mobiilissa kaikkina vuorokaudenaikoina. Asiakasomistaja-asiat hoituvat niin ikään sähköisesti Omalla S-kanavalla. Hämeenmaan asiakasomistajapalvelu palvelee puhelimitse (puh. (03) 8130 304) ma-pe klo 8–16.

Ruuhkaa aiheuttanut korttimuutos voimaan vasta lokakuussa

S-Pankki ilmoitti tammikuussa S-Etukortti Debit -kortin muuttuvan maksulliseksi keväällä, mikä on aiheuttanut ruuhkaa pankkipisteissä. Aiemmin ilmoitetusta poiketen S-Etukortti Debit muuttuu kuitenkin maksulliseksi vasta 1.10.2021.

Pidentämällä siirtymäaikaa haluttiin varmistaa, että asiakkaille jää riittävästi aikaa vaihtaa vanha korttinsa maksuttomaan ja monipuolisempaan S-Etukortti Visaan.