Prisma Holman Asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankki-piste siirtyy palvelemaan asiakkaita ainoastaan ajanvarauksella maanantaista 5.8.2024 alkaen. Käteispalvelut sekä muu vuoronumerolla tapahtuva asiointi keskitetään Prisma Launeen palvelupisteelle.
Ajanvarausten kysyntä on lisääntynyt huomattavasti viime aikoina, ja samanaikaisesti Holman palvelupisteellä vuoronumerolla asiointi sekä käteispalvelut ovat hiljentyneet merkittävästi.
– Muutoksella pystymme vastaamaan kysyntään aiempaa paremmin, kun asiakasomistajamme voivat varata palvelupisteelle suoraan tarpeitaan vastaavan ajan ja palvelun, kommentoi Hämeenmaan S-Pankki-palveluiden päällikkö Matti Maalehto.
Ajanvarauksen voi tehdä helposti netissä. Varausta tehtäessä valitaan sijainnin lisäksi myös käynnin aihe. Ajanvarauksella voi varata tapaamisen koskien esimerkiksi asiakasomistajaksi liittymistä tai omia tilejä, kortteja sekä pankkitunnuksia. Näiden lisäksi voi varata myös kuolinpesän asioita, alaikäisen pankkipalveluita sekä kulutusluottoa koskevia aikoja.