Prisma Holman Asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankki-piste siirtyy palvelemaan asiakkaita ainoastaan ajanvarauksella maanantaista 5.8.2024 alkaen. Käteispalvelut sekä muu vuoronumerolla tapahtuva asiointi keskitetään Prisma Launeen palvelupisteelle.

Ajanvarausten kysyntä on lisääntynyt huomattavasti viime aikoina, ja samanaikaisesti Holman palvelupisteellä vuoronumerolla asiointi sekä käteispalvelut ovat hiljentyneet merkittävästi.

– Muutoksella pystymme vastaamaan kysyntään aiempaa paremmin, kun asiakasomistajamme voivat varata palvelupisteelle suoraan tarpeitaan vastaavan ajan ja palvelun, kommentoi Hämeenmaan S-Pankki-palveluiden päällikkö Matti Maalehto.

Ajanvarauksen voi tehdä helposti netissä. Varausta tehtäessä valitaan sijainnin lisäksi myös käynnin aihe. Ajanvarauksella voi varata tapaamisen koskien esimerkiksi asiakasomistajaksi liittymistä tai omia tilejä, kortteja sekä pankkitunnuksia. Näiden lisäksi voi varata myös kuolinpesän asioita, alaikäisen pankkipalveluita sekä kulutusluottoa koskevia aikoja.

Hämeenmaan 120-vuotisjuhlavuoden innoittama kampanja kannusti osuuskaupan työntekijöitä liikkumaan monipuolisesti matalalla kynnyksellä. Omat liikuntasuoritukset merkittiin perinteisiin pahvisiin liikuntakortteihin, ja kaikkien täyden kortin palauttaneiden hämeenmaalaisten kesken arvottiin kesäkuussa sähköjopo.

Täytettyjä liikuntakortteja palautui osuuskaupan konttorille yhteensä 412 kappaletta. Osa Hämeenmaan 3 300 työntekijästä osallistui kampanjaan erityisen aktiivisesti – innokkaimmat saivat jopa neljä korttia täyteen merkintöjä, ja heitä muistetaan erikseen juhlavuosihenkisellä palkinnolla.

Hämeenmaalaisten liikkumista tuetaan myös hyvän Epassi-edun avulla. Tänä vuonna osuuskaupan työntekijä voi saada jopa kaksi kertaa 120 euron edun ja käyttää sen hyvinvointi- ja liikuntapalveluihin. Juhlavuoden toinen Epassi-erä maksetaan työntekijöille heinäkuun alussa.

Kymmenen viikkoa – 120 eri lajia

Työfysioterapeutti Tuomas Aro haastoi itsensä liikkumiskampanjan alussa niin, että hän päätti juhlavuoden innoittamana testata 120:ta eri lajia kampanjan aikana – ja onnistuikin siinä!

Noin kymmenen viikkoa kestäneen kampanjan aikana Aro muun muassa liikkui metsässä, hiihti ja lenkkeili, pyöräili, pelasi padelia, pyöritti hulavannetta, teki porrastreenin, heitti dartsia sekä kokeili, miten parkour häneltä sujuu.

– On ollut hienoa päästä kokeilemaan uusia juttuja. Darts oli jopa niin koukuttava, että hankittiin pojan kanssa oma taulu kotiin, kertoo Aro.

Syksyllä huolletaan mieltä

Hämeenmaa liikkuu -kampanjalle on suunniteltu jatkoa loppuvuodesta. Ajatuksena on, että kehon liikuttamisen jälkeen käännetään katsetta mielen hyvinvointiin.

– Ihminen on kokonaisuus, ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin kuuluu sekä kehon että mielen hyvinvointi, Hämeenmaan henkilöstöjohtaja Minnastina Miettinen sanoo.

Syksyn Työmieli-kampanjan tarkemmat askelmerkit suunnitellaan kesän aikana.

Autokauppa Nelipyörällä on ollut jo vuosikausia rengashotellitoimintaa nykyisissä tiloissaan Lahden Renkomäessä. Kesäkuussa avatun laajennuksen myötä rengashotelliin tulee mahtumaan kausisäilytykseen noin 1800 rengassarjaa.

– Me Nelipyörässä tavoittelemme jatkuvasti parempaa ja kokonaisvaltaisempaa palvelua asiakkaillemme ja asiakasomistajille, jotta voisimme tarjota heille kaikki autoiluun liittyvät palvelut saman katon alta, kertoo Nelipyörän jälkimarkkinointijohtaja Jari Heiskanen.

Rengashotellilaajennuksen kapasiteetti on erinomainen lisä autoileville päijäthämäläisille, kun renkaille löytyy nyt lisää turvallista säilytystilaa. Rengashotellin palveluihin kuuluu muun muassa renkaiden kunnon tarkistaminen.

– Mikäli huomaamme, että säilytykseen tuodut renkaat ovat tulleet tiensä päähän, suosittelemme asiakkaalle juuri oikeanlaisia uusia renkaita, jotka sopivat hänen autoonsa. Meiltä Nelipyörästä löytyy paljon eri merkkisiä ja hintaisia uusia renkaita erilaisiin autoihin ja tarpeisiin. Palvelemme asiakkaamme aina hänen tarpeensa ja toiveet edellä, ja pyrimme tuottamaan heille lisäarvoa yhden luukun taktiikalla – ja Bonukset tietysti päälle, Heiskanen kertoo.

Rengashotellin myötä myös Nelipyörän rengasmyynti kasvaa. Yhteistyösopimukset eri valmistajien kanssa ovat valmiina ja jatkossa Nelipyörän asiakkaat saavat uudet renkaat auton alle entistä nopeammin ja entistä kattavammasta valikoimasta sekä kilpailukykyiseen hintaan.

Asiakkaat voivat tuoda kesä-heinäkuun aikana renkaita Nelipyörälle säilytykseen, jolloin säilytys kevääseen 2025 asti maksaa avajaistarjouksena 59 euroa, sisältäen renkaiden säilytyksen, kuntotarkistuksen, vakuutuksen sekä renkaiden vaihdon. Normaalihinta rengashotellin kausisäilytykselle on 109 euroa.

– Jatkossa Lahden rengashotelli tulee työllistämään useamman henkilön varsinkin sesonkiaikoina, Heiskanen kertoo.

Täysi-ikäiset kesätyöntekijät työskentelevät Hämeenmaan Kanta- ja Päijät-Hämeen eri toimipaikoissa mm. kaupan, liikennemyymälöiden, kahviloiden ja ravintoloiden sekä autokaupan työtehtävissä. Alle 18-vuotiaille tarkoitettu Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelu toimii puolestaan mainiona ponnahduslautana työelämään ja tutustuttaa nuoria osuuskaupan eri tehtäviin. Harjoitteluun voi hakea, kun täyttää samana vuonna 14 vuotta.

– Työllistämme tänä vuonna ennätykselliset 1 330 kesätyöntekijää. Määrä on Hämeenmaan historian suurin. Viime vuoden tapaan kutsuimme kaikki täysi-ikäiset hakijat kesätyöhaastatteluihin, jotka toteutimme alueemme toimipaikoissa rekrytointitapahtumien muodossa, HR-asiantuntija Tuomas Korhonen kertoo.

Täysi-ikäisiä kesätyönhakijoita oli tänä vuonna noin 2 400, ja rekrytointitapahtumissa heistä haastateltiin 977. Kahden viikon Tutustu työelämään ja tienaa -harjoitteluun haki lähes 4 700 alle 18-vuotiasta.

Viime vuonna Hämeenmaalta haki kesätyöpaikkaa noin 1 600 täysi-ikäistä ja yli 5 000 alaikäistä.

Perehdytystä kehitetty viime vuodesta

Kesätyöntekijöiden perehdytystä on kehitetty erityisesti nuorempien harjoittelijoiden osalta.

– Tutustu ja tienaa -harjoittelijat pääsevät nyt ensimmäistä kertaa osallistumaan heille räätälöityyn massaperehdytykseen työsuhteensa ensimmäisenä päivänä, Korhonen mainitsee.

Ensimmäinen kuluvan kesän Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelijoiden perehdytys järjestettiin heti kesäkuun alussa. Siihen osallistui arviolta sata nuorta.

Jokainen uusi täysi-ikäinen kesätyöntekijä taas osallistuu työsuhteensa alussa viiden tunnin mittaiseen palkalliseen perehdytyspäivään, jossa hän saa tarvittavan perustietopohjan työskentelynsä tueksi.

Henkilöstöjohtaja Minnastina Miettinen näkee kesätyöntekijät tärkeänä osana muuta Hämeenmaa-yhteisöä.

– Haluamme tarjota hyviä, kiinnostavia ja vastuullisia työelämän ensimmäisiä kokemuksia. Todella moni on meillä ensimmäisessä työpaikassaan. Hyvä kesätyökokemus pitää sisällään mielekkäitä työtehtäviä, laadukkaan perehdytyksen, riittävästi palautetta ja kannustusta, painottaa Minnastina Miettinen.

Kesätyöntekijöiltä pyydetään palautetta

Hämeenmaa ja koko S-ryhmä ovat mukana Oikotien Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa, jonka tavoitteena on tarjota nuorille laadukkaita kesätyöpaikkoja ja hyviä kesätyökokemuksia. Kampanjassa mukana olevat työnantajat ovat sitoutuneet suunnittelemaan ja toteuttamaan kattavan perehdytyksen, jonka avulla kesätyöntekijät valmistetaan työtehtäviinsä.

– ”Hyvä perehdytys kaikille” on tavoitteena kunnianhimoinen, mutta myös sellainen, jonka jokainen hämeenmaalainen ansaitsee. Alkuperehdytyksissä luomme perustietopohjan, ja varsinainen työhön perehtyminen tapahtuu työtä tekemällä ja työyhteisön opastuksella, Tuomas Korhonen sanoo.

Kesätyöntekijöiltäkin toivotaan palautetta ja kehitysehdotuksia.

– Yksi tapa päästä kertomaan omia ajatuksiaan on vastata Vastuullinen kesäduuni (VKD) -kyselyyn. Vastaamalla kesätyöntekijä pääsee arvioimaan esimerkiksi työnhakuvaihettamme, työtehtäviensä mielekkyyttä, saamaansa perehdytystä, tasapuolisuuden toteutumista ja yleistä tyytyväisyyttä. Kannustamme jokaista antamaan oman äänensä parhaan mahdollisen kesätyökokemuksen saavuttamiseksi, Korhonen toteaa.

Viime vuonna osuuskauppamme sai tässä Oikotien vuosittaisessa tutkimuksessa 4,45/5 pistettä.

 

Lue lisää Hämeenmaan kesätöistä sekä Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelusta.

Torstaina 30.5. juhlitaan uutta S-market Loppea, kun 500 neliön kokoinen uudistus myymälässä on valmis. Uudessa myymälässä asiakkaat kohtaavat entistä laajemmat palvelut ja tuotevalikoimat. Aiempaa suurempi myymälä myös työllistää useamman uuden vakituisen työntekijän.

– Uudistuksen seurauksena meiltä S-market Lopelta löytyvät nyt muun muassa upouusi paistopiste sekä take away -kahvipiste, jotka ilahduttavat erityisesti edullisia, nopeita ja helposti syötäviä eväitä mukaansa hakevia asiakkaita, kertoo S-market Lopen myymäläpäällikkö Maria Mäkinen.

Laajennuksen yhteydessä kaikki liikkeen kylmäkalusteet uusittiin nykyaikaisiin ja energiatehokkaisiin malleihin osana Osuuskauppa Hämeenmaan vastuullisuussuunnitelmaa.

Ympäristöystävällisyytensä ohella kylmälaitteiden uusiminen mahdollisti S-market Lopen erityisesti tuoretuotteiden ja pakasteiden sekä hedelmä-vihannesosaston ja juomaosaston valikoimien laajentumisen sekä nykyaikaisemman esillepanon.

– Laajennusosa oli kaivattu ja tarpeellinen. Vanhat neliöt jäivät pieneksi, ja uusilla neliöillä pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin ja laajemmin. Myymälä sai myös uuden konseptin mukaisen raikkaan ilmeen, iloitsee ryhmäpäällikkö Katri Lehtinen.

Viime kesänä S-market Loppi liittyi S-ryhmän ruoan verkkokaupan palveluita tarjoavien kauppojen laajaan joukkoon kesän ajaksi. Väliaikainen pop-up-kokeilu oli kannattava ja palvelusta tuli pysyvä. Nyt palvelua tehostettiin entisestään.

– Miljööuudistuksen yhteydessä liikkeen yhteyteen rakennettiin myös helppokäyttöiset ja modernit verkkokaupan noutolokerikot, jotka sujuvoittavat verkkokauppaostosten noutoa, Mäkinen hehkuttaa.

Kaikkein odotetuimpana palveluna uudistuksen myötä myymälään on saapunut Ruokatori monipuolisine palveluineen. Ruokatorilta asiakkaat löytävät laajan kalavalikoiman ja lihavalikoiman lisäksi niin valmisruokaa ja kotiin otettavia pakattuja valmistuotteita kuin grilliruokaakin.

 

Lopen S-marketin henkilökunta toivottaa kaikki tervetulleiksi juhlistamaan remontin jälkeistä avausta torstaina klo 30.5. aukioloaikojensa mukaisesti aina aamuseitsemästä iltakymmeneen! Lisää palveluista ja ajankohtaisista asioista voit lukea täältä: https://www.s-kaupat.fi/myymala/s-market-loppi/613765023.

 

Tervetuloa!

 

Lisätietoja:

Maria Mäkinen, marketpäällikkö, 050 540 0690, maria.makinen@sok.fi

Katri Lehtinen, ryhmäpäällikkö, 050 3702223, katri.lehtinen@sok.fi

 

Lounasravintola Mänty on monelle Prisman asiakkaallekin tuttu paikka – vuoden 2022 alusta asti Launeen Prismasta on saanut Männyn herkullisia patonkeja, pizzoja, kebabia sekä tuoreita leivonnaisia. Nyt Osuuskauppa Hämeenmaa ja Mänty laajentavat yhteistyötä, kun suosittu lounasravintola tuo maukkaat antimensa myös Prisma Hollolaan.

– Meille on tullut asiakkailta toiveita kahvilasta tai ravintolasta jo aivan Prisman avauksesta lähtien, ja nyt näimme hyvän mahdollisuuden vastata tähän toiveeseen yhdessä Lounasravintola Männyn kanssa, kehityspäällikkö Janne Häyri Osuuskauppa Hämeenmaalta kertoo.

Päijät-Hämeen kolmannessa toimipisteessä Lounasravintola Männyn ja Osuuskauppa Hämeenmaan paikallinen yhteistyö saa maukasta jatkoa. Nyt Hollolassakin päästään nauttimaan tuttuun tapaan Männyn lounaasta, pizzoista, kebabaterioista ja hampurilaisista sekä leivonnaisista, koska myös Cafe Anitan toiminta siirtyy Prismaan.

– Yhteistyömme Männyn kanssa on ollut molemmin puolin uudistavaa ja luotettavaa, tämän takia haluammekin syventää sitä nyt Hollolassa, Osuuskauppa Hämeenmaan ryhmäpäällikkö Satu Piiroinen kehuu ja kiittelee yhteistyöstä koko henkilökuntaa.

Prima Hollolan tiloihin tullaan tekemään hieman muutoksia, jotta Männyn toiminta saadaan varmistettua. Uudistusta tehdään koko kesän ajan, lounasravintola avataan syksyllä 2024.

– Hollolassa Mänty tulee sijaitsemaan aivan rullaportaiden läheisyyteen ja asiakaspaikkojakin tulee enemmän kuin Launeelle, noin 60, eli hieman erilaisella kokonaisuudella mennään tässä, Piiroinen paljastaa uudesta lounasravintolasta.

Lounaslista tulee koostumaan muun muassa herkullisista ja ravitsevista pastoista sekä keitoista.

– Suunnitteilla on, että Männystä saa lounasta maanantaista lauantaihin ja itsepalvelutuotteita on saatavilla aina kaupan ollessa auki, Häyri kertoo.

Männyn muut toimipisteet sijaitsevat Seisakekadulla Hennalassa sekä Prisma Launeen yhteydessä.

 

Lisätietoja

Janne Häyri, kehityspäällikkö, Osuuskauppa Hämeenmaa, 040 563 1036, janne.hayri@sok.fi

Satu Piiroinen, ryhmäpäällikkö, Osuuskauppa Hämeenmaa, 050 432 2801, satu.piiroinen@sok.fi 

Sale Rengon miljööuudistus on valmis, samalla kylmälaitteet uudistettiin nykyaikaisiksi ja energiatehokkaiksi malleiksi osana Osuuskauppa Hämeenmaan vastuullisuussuunnitelmaa. Avajaisia päästään viettämään keskiviikkona 8.5.

Osuuskauppa Hämeenmaan toimipaikkojen energiaremonteissa myymälöistä tehdään moderneja sekä aiempaa energiatehokkaampia ja ympäristöystävällisempiä.

– Meillä uudistettiin kaikki kylmälaitteet, koska vanhat olivat tulleet tiensä päähän. Myymälästä löytyy nyt uusien kylmälaitteiden lisäksi modernit hedelmä- ja vihanneskalusteet, kukkakalusteet sekä itsepalvelukassa. Miljöökin uudistettiin uuden Sale-konseptin mukaiseksi, kertoo ryhmäpäällikkö Marko Leppänen.

Asiakkaille uudistus tuo paljon toivottuja parannuksia ja modernin ilmeen kauppaan.

– Saimme vihdoin tänne pikakassan asiointia helpottamaan, sitä meiltä on jonkin verran kyseltykin. Pikakassan mukaan tulo muun muassa kesäkauppaan helpottaa meitä huomattavasti. Paransimme samalla valikoimiamme muun muassa tuoretuotteissa, kukkavalikoimassa sekä kylmissä juomissa, joita meidän kaupastamme haetaan paljon, myymäläpäällikkö Mikko Korpinen.

Myös henkilökunnalle uudistus on mieluisa.

– Samalla kun kaupan miljöö uudistettiin, päivitimme myös henkilökunnan taukotilat. Koko Sale Rengon henkilökunta onkin ollut uudistuksesta todella innoissaan ja tyytyväisiä – heille myös iso kiitos kuluneesta alkuvuodesta! Korpinen hehkuttaa ja kiittelee henkilökuntaa.

Sale Rengon avajaisia vietetään heti aamuseitsemästä alkaen, kun uudistunut kauppa avataan normaalein aukioloin. Loppuviikon aikana on tarjolla muun muassa avajaistarjouksia.

– Nähdään kaupalla! Korpinen huikkaa ja toivottaa asiakkaat tervetulleiksi uudistuneeseen Sale Renkoon.

 

Kato Sale Rengon aukioloajat ja palvelut täältä: Sale Renko | Aukioloajat ja yhteystiedot | S-kaupat ruoan verkkokauppa

 

Lisätietoja

Marko Leppänen, ryhmäpäällikkö, 044 076 4359, marko.leppanen@sok.fi

Mikko Korpinen, myymäläpäällikkö, 050 363 6460, mikko.korpinen@sok.fi

 

 

Asiakasomistajien edut paranevat, kun Osuuskauppa Hämeenmaan omistamasta autokaupasta Nelipyörästä ostetuista, kaikista yli 5 000 euroa maksavista, uusista autoista ja vaihtoautoista saa 1.5.2024 alkaen Bonusta. Ostosta tehdään asiakasomistajalle 500 euron Bonuskirjaus, jonka saa S-Etukorttia käyttämällä, joko Bonusta kerryttämällä tai maksaessa S-Etukortti Visalla.

Asiakasomistajat ovat jo pitkään toivoneet Bonusta auton ostosta, muiden etujen lisäksi. Aikaisemmin Nelipyörästä on saanut Bonusta huollon palveluista, varaosista, renkaista sekä kolarikorjauksen omavastuusta.

– Olemme saaneet asiakkailtamme toiveita Bonukseen liittyen ja nyt voimme vihdoin vastata tähän kysyntään. Bonusta saa jatkossa kaikista yksityiskäyttöön tulevista yli 5 000 euroa maksavista autoista, kertoo Nelipyörä Oy:n toimitusjohtaja Johan Lillbroända.

Bonus on rahaa ja maksetaan tilille Tilipäivänä, joka kuun kymmenes

S-ryhmän kaikki asiakasomistajat, S-Etukortin haltijat ovat oikeutettuja saamaan Bonusta ostoksistaan S-ryhmän kaupoista ja liikkeistä sekä yhteistyökumppaneilta. Bonusta voi saada parhaimmillaan 5 % ostojen euromäärästä, ja vielä 0,5 % lisää, kun ostoksiin käyttää S-Pankin maksukorttia.

Nelipyörän ostoksista Bonus maksetaan tilille tuttuun tapaan Tilipäivänä, eli joka kuun kymmenes. Bonuksesta voi lukea lisää täältä: https://www.s-kanava.fi/bonus/.

Autokaupan on pysyttävä kiihtyvässä vauhdissa mukana

Kevät ja kesä ovat autokaupan kuuminta sesonkia, jolloin useat ihmiset vaihtavat autonsa. Sekä uusien autojen että vaihtoautojen myynti Nelipyörässä on haastavassakin taloustilanteessa sujunut odotuksia paremmin. Kesää kohti mennessä autokauppa usein kiihtyy, mikä näkyy myös Nelipyörässä.

– Vaihtoautojen myynti kasvoi alkuvuoden aikana ollen +11 % viime vuoteen verrattuna, mikä on erittäin hieno tulos, kun koko Suomen vaihtoautomarkkina on tällä hetkellä +6,9 %, Nelipyörän myyntijohtaja Thomas Ljunggren kertoo.

Muuttuva, murroksessa oleva automarkkina vaatii jatkuvasti uudistumista ja kehittymistä, mistä hyvänä osoituksena on Bonus ja entistä paremmat edut asiakasomistajille. Nelipyörässä ollaan tähän kehitykseen erittäin tyytyväisiä – monin paikoin ollaan alan trendejä edellä.

– Olemme kehittäneet toimintaamme niin, että meiltä asiakas saa autoiluun oikeastaan kaiken muun paitsi polttoaineen, nyt myös Bonuksen uusien autojen ja vaihtoautojen ostosta, Ljunggren hehkuttaa.

Nelipyörä toimii viidellä paikkakunnalla Lahdessa, Hämeenlinnassa, Kotkassa, Kouvolassa ja Hyvinkäällä. Nelipyörän autovalikoimaan sekä palveluihin voi tutustua osoitteessa https://www.nelipyora.fi/.

 

Lisätietoja

Johan Lillbroända, toimitusjohtaja, Nelipyörä Oy, johan.lillbroanda@sok.fi, 050 462 9869

 

 

Lahden Seurahuoneen yhteydessä olevan Trattorian sisäpihan maaliskuussa alkanut uudistus on valmis. Uudistuksen myötä Trattorian sisäpihasta tulee vahva jatkumo Seurahuoneen tyylikkääseen kokonaisuuteen, ravintolatarjoamaa täydentäen myös kesäaikana.

Raikkaat kuohuviinit sekä klassisiin Seurahuoneen juomiin nojaava kesäisen raikas juomavalikoima sekä kaupungin maukkain italialainen ruoka tarjoavat lisähoukutuksen vierailla Lahden keskustan vehreimmässä kohtaamispaikassa.

– Uudistuksella halusimme tuoda kaupunkikuvaan kuitenkin hieman enemmän lempeä, pehmeyttä sekä vihreyttä – sisäpiha on rakennettu kokonaan uudestaan, Seurahuoneen ravintolapäällikkö Ville Penttilä kertoo.

Trattorian sisäpiha – kohtaamispaikka kaikille kaupunkilaisille hyvän ruoan ja juoman äärellä

Trattorian sisäpiha tarjoaa tyylikästä, rentoa ja viihdyttävää aikaa hyvän ruoan, juoman ja seuran kanssa. Tavoitteena onkin täyttää paikat kaupunkilaisilla ja hotellivierailla, jotka arvostavat raikkaita makuja, rentoa fiilistä aina lounaasta alkuiltaan asti.

– Uusi Trattorian sisäpiha tuo Lahden keskustaan ripauksen keskieurooppalaista tunnelmaa, sisäpihaunelman, jossa pääsee pakoon kaupungin hälinää ja ärsykkeitä, nauttimaan hetkestä. Haluamme luoda tänne tunnelman, mikä saa pysähtymään niin arjessa kuin juhlassakin, hotellinjohtaja Marika Haavisto kertoo.

Uusitun Trattorian sisäpihan ovet ovat avoinna kaikille, ei ainoastaan esimerkiksi hotellin asiakkaille.

– Meille kaikki ovat tervetulleita, yksin ja yhdessä, Haavisto kertoo ja kehottaa kaikkia astumaan rohkeasti hotellin pääovista sisään ja löytämään tiensä uniikkiin keskustamiljööseen ja yllättymään.

Kesän aikana sisäpihalla voidaan järjestää niin yksityistilaisuuksia, teemailtoja sekä nauttia livemusiikista. Täysin uusittu ja uudelleen suunniteltu tila muuntautuu moniin tarpeisiin.

– Kesän useina alkuiltoina saamme muun muassa nauttia livemusiikista erilaisilta kokoonpanoilta. Haluamme tuoda vastapainoa alueen muulle, toisinaan jopa hektisellekin, tunnelmalle, Penttilä kertoo.

 

Lahden Seurahuoneen väki toivottaa kaikki tervetulleiksi kokemaan uusittu Trattorian sisäpiha – yksin tai yhdessä! Trattorian sisäpihan uudistus on valmis vapuksi ja uniikki keidas avataan asiakkaille 1.5. kello 14, ja on avoinna säävarauksella syyskuuhun asti Trattorian aukioloaikojen mukaisesti.

Tervetuloa!

Lisätietoja ja aukioloajat: Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone | Aleksanterinkatu 14, 15110 Lahti

 

Lisätietoja

Ville Penttilä, ravintolapäällikkö, p. 044 471 0981, ville.penttila@sok.fi

Marika Haavisto, hotellinjohtaja, p. 050 388 3393, marika.haavisto@sok.fi

 

 

Prisma Riihimäen uudistettu ravintolamaailma avattiin asiakkaille torstaina 25.4. Huhtikuun aikana tiloihin saatiin uuden konseptin mukainen Pizza & Buffa sekä jälkiruokasirkus, myös tilassa aiemmin toimineet Hesburger ja kahvila jatkavat asiakkaiden palvelua.

– Asiakkaat ovat ottaneet muutoksen innostuneina vastaan! Kävijät ovat kehuneet uudistuksen kokonaisvaltaisuutta sekä ravintolatilan valoisuutta, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Minna Kainulainen.

Ravintolamaailman avauduttua torstaina kello 10 pöydät täyttyivät asiakkaista ja myös biovaaka sai ensimmäiset testaajansa astianpalautuspisteellä.

– Kiinnostava biovaakanäyttö keräsi eteensä astioita palauttavia, hymynaamojen tarkkailijoita, Kainulainen kertoo.

Makujen karnevaali jälkiruokasirkuksessa

Ennestään tutut ravintolakonseptit tarjoilevat myös uusia makuja – Pizza & Buffan jälkiruokasirkuksessa herkutellaan nyt kunnolla. Värikäs jälkiruokapöytä eli jälkiruokasirkus sisältää paljon pehmistä, popcornia, karkkia ja kastikkeita. Pizza & Buffasta lähdetään takuulla hymyssä suin.

– Uudistus painottui pääasiassa Pizza & Buffan osuuteen, mutta samalla ravintolamaailman kokonaisilmettä päivitettiin. Buffasta ylijääneet kalusteet otettiin käyttöön Hesburgerin puolella sekä hyödynnettiin vanhoja kalusteita kunnostettuna ympäri ravintolamaailmaa. Viihtyisyyttä ravintolamaailmaan tuotiin myös esimerkiksi viherkasveilla, huikkaa ryhmäpäällikkö Sanna Huovi.

Uudistusten lisäksi ravintolan toiminnallisuuksia parannettiin, jotta se palvelisi entistä paremmin niin asiakkaita kuin työntekijöitä.

– Tästä se matka vasta alkaa – hyvänmakuisella ruoalla ja huipulla palveluasenteella! Me olemme ylpeitä uusista puitteistamme, hehkuttaa Prisma Riihimäen ravintolapäällikkö Joose Suonpää.

Riihimäen Prisman ravintolamaailman uudistus on ensimmäisten kokemusten ja palautteiden mukaan ollut onnistunut asiakkaiden mielestä. Tästä onkin kiittäminen Riihimäen henkilökuntaa.

– Kiitos Sannalle ja Jooselle porukoineen huikeasta duunista uudistuksen eteen! Saan olla ylpeä, kuinka ammattitaitoinen väki meillä hommia tekee, Kainulainen hehkuttaa, ja toivottaa samalla kaikki asiakkaat tervetulleeksi nauttimaan makujen karnevaalista uudistuneeseen Prisma Riihimäen ravintolamaailmaan!

 

Lisätietoja:

Sanna Huovi, ryhmäpäällikkö, p. 0503478776, sanna.huovi@sok.fi

Joose Suonpää, ravintolapäällikkö, p. 0407484971, joose.suonpaa@sok.fi