Osallistumme tänäkin vuonna Earth Hour -ympäristötapahtumaan ja ilmaisemme siten huolemme ympäristön tilasta ja luonnonkriisistä. Sammutamme toimipaikkojemme pyloneja eli korkeita valomainospylväitä tunnin ajaksi tulevana lauantai-iltana 23. maaliskuuta.

Noin 1,5 miljoonaa suomalaista ja sadat organisaatiot ympäri maata osallistuvat Earth Houriin vuosittain. Hämeenmaan toimipaikat ovat olleet mukana ilmastotempauksessa vuodesta 2012 lähtien.

– Aluksi olimme mukana sammuttaen tolppien valot muutamalla toimipaikalla vilkkaimpien liikenneväylien varrella, mutta nyt osallistumme entistäkin näkyvämmin melkeinpä kaikilla toimipaikoillamme, kertoo Hämeenmaan tekninen isännöitsijä Hannu Tauriainen.

Valomainospylväiden sammuttaminen on alusta alkaen toiminut näkyvimpänä symbolisena ratkaisuna. Pyloneita on toimipaikoistamme eniten Prismojen ja ABC-liikenneasemien yhteydessä.

– Pylonien sammuttaminen on hyvä tapa herättää tietoisuutta energiankulutuksesta ja ympäristön suojelemisesta, mutta on tärkeää, että se toimii myös inspiraationa pitkäaikaisiin ympäristöystävällisiin muutoksiin arjessa. On ollut hienoa huomata, että myös asiakkaamme ovat huomanneet tämän tekomme ja osanneet yhdistää tämän symboliikan tärkeään yhteiseen asiaan, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen tuumaa.

Earth Hourin myötävaikutuksella on muun muassa suojeltu meriä ja metsiä eri puolilla maailmaa. Yksi keskeinen osa Hämeenmaan vastuullisuustyötä onkin luonnon monimuotoisuuden edistäminen ja tukeminen: teemme ympäristövastuullisuusyhteistyötä muun muassa Vanajavesikeskuksen kanssa, tuemme vieraslajien poistotyötä ympäristöstä yhteistyössä Lahden Lions klubien kanssa ja toimimme Vesijärvisäätiön tukijana.

– Haluamme esimerkillämme rohkaista ihmisiä ilmastotyössä matalan kynnyksen toimintaan Earth Hour -ympäristötapahtuman yhteydessä. Tietoisuuden ja maailmanlaajuisen luonnonsuojeluun liittyvän keskustelun ylläpitäminen on meille merkityksellistä, asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä toteaa.

Earth Hour (tunti maailmalle) on WWF:n organisoima maailmanlaajuinen tunnin pituinen ympäristötapahtuma ja kansanliike, jonka aikana ihmiset eri puolelta maailmaa sammuttavat valojaan symbolisena eleenä ilmaistakseen huolensa ilmastonmuutoksesta sekä luonnon monimuotoisuuden köyhtymisestä.

Uudistuneen S-market Sysmän avajaisia vietetään tällä viikolla, kun alkuvuoden kestänyt uudistusremontti on saatu päätökseen. Uudessa kaupassa on entistä laajempi valikoima sekä täysin uusi Ruokatori, josta asiakkaat saavat jatkossa niin grillattavat, tuoreet kalat kuin valmisruoat, myös paikallisilta toimijoilta.

– Ruokatori on huikea uudistus kauppaamme! Sieltä saa tuoretta kalaa, lihaa, valmisruokaa ja grillituotteita, valikoima ja painotukset vaihtelevat sesongin mukaan, S-marketien viikkotarjoukset tulevat siis myös sysmäläisten ostettavaksi, S-market Sysmän marketpäällikkö Marjukka Heinonen kertoo iloiten.

Kauppa uudistui myös muun valikoiman osalta, erityisesti avaintuoteryhmät saivat päivityksen, kun juustojen, leikkeleiden, makkaroiden, valmisruoan ja take-away-tuotteiden valikoimat laajenivat. Tuotevalikoimaa suunnitellessa on hyödynnetty saatavilla olevaa alueen asiakasdataa.

– Valikoimaa määritellessämme olemme hyödyntäneet SOK:n analyysityökalua, joka analysoi paikallista ostoskäyttäytymistä. Näin voimme todeta vastaavamme entistä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin. Kannustammekin kaikkia asiakkaitamme käyttämään ahkerasti Sinuntoive-palvelua tai kertomaan tuotetoiveista henkilökunnallemme, pyrimme toteuttamaan asiakkaidemme toiveet parhaamme mukaan!

Avajaisviikolla paljon tapahtumaa

Uuden S-market Sysmän myymälän avajaisia vietetään torstaina 21.3., jolloin myymälä avataan asiakkaille poikkeuksellisesti vasta kello 10.00. Ensimmäiselle 800 asiakkaalle tarjotaan Viipurilainen Kotileipomon valmistama Hämeenmaa 120 vuotta juhlapala -leipä. Kaupassa on myös elävää musiikkia kello 17 saakka sekä tuote-esittelyjä.

Erilaisia tapahtumia on luvassa avajaisviikonlopun jokaiselle päivälle. Mukana juhlimassa ovat muun muassa paikalliset toimijat maistattamassa tuotteitaan.

Avajaisviikko huipentuu lauantaina 23.3. järjestettävään lastentapahtumaan, jossa Sini-nalle järjestää lapsille piirustuskilpailuarvonnan sekä jakaa ilmapalloja. Sunnuntaina Sysmän S-marketissa tarjoillaan avajaiskahvit kello 10–16.

Tervetuloa tutustumaan uusittuun S-market Sysmään!

 

Lisätietoja

Marjukka Heinonen, marketpäällikkö, 041 732 4817, marjukka.heinonen@sok.fi

 

Prisma Launeella vietetään kevätriehaa 14.-24.3. Luvassa koko tapahtuman ajan mahtavia tarjouksia ja tuote-esittelyjä.

Perjantaina 15.3. palvipossu päivät. Palvilihan kokonaista kuumaa palvipossua, joka savustetaan 30h leppähaloilla savusaunassa.

Lauantaina 16.3. on ohjelmaa lapsiperheille, silloin menossa mukana Sini- ja Sulo nallet sekä kasvomaalausta lapsille.

Prisma Launeen Ravintolamaailmassa lauantaina 16.3. onnenpyörä klo 11-16 sekä tarjouksia.

Lauantaina 23.3. kakkukahvit klo 9-16 ja Finesports pelitapahtuma klo 10-16.

Katso tarjoukset >>

Tervetuloa!

Asiakasomistajien ääniä tavoittelee tällä kertaa jopa 150 alueellista toimijaa. Äänestys käynnistyy maanantaina 11.3.2024.

Ilmoittautuminen Kannustajat-ohjelmaan päättyi helmikuun lopussa. Kriteerit täyttäviä hakemuksia saatiin runsaasti, ja Kannustajien äänestysvaiheessa on mukana 150 alueellista toimijaa. Viime vuoden vastaava luku oli 132.

Kannustajiin voivat hakea mukaan kanta- ja päijäthämäläiset lasten ja nuorten harrastustoiminnan sekä hyvinvointia edistävän toiminnan parissa työtä tekevät seurat, harrastusyhdistykset, kulttuuritoimijat sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöt.

– Saimme tänä vuonna merkittävän määrän toimijoita Kannustajat-ohjelman äänestysvaiheeseen. Joukossa oli myös useita uusia toimijoita. Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että osuuskauppamme jäsenillä on mahdollisuus valita äänestysvaiheessa oma suosikkinsa todella laajasta vaihtoehtojen joukosta, Hämeenmaan asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä iloitsee.

Äänestyslinkki lähetetään sähköpostilla asiakasomistajille

Maanantaina 11.3. käynnistyvässä äänestysvaiheessa Hämeenmaan asiakasomistajat päättävät siitä, miten Kannustajat-tuki jakautuu ohjelmaan ilmoittautuneiden toimijoiden kesken. Kannustajat-tietoa löytyy täältä. Äänestys on käynnissä 24.3.2024 asti.

Asiakasomistajat voivat äänestää omaa suosikkiaan heille lähetettävän sähköpostilinkin kautta. Äänestyslinkin saavat täysi-ikäiset Osuuskauppa Hämeenmaa asiakasomistajat ja samassa taloudessa asuvat täysi-ikäiset asiakasomistatalouden jäsenet.

Äänestysajan päätyttyä 60 000 euron tukipotti jaetaan eniten ääniä saaneille toimijoille. Alueellisuus huomioidaan osuuskaupan asiakasomistajamäärän suhteessa: 22 tuettavista yhteisöistä on Päijät-Hämeestä, 18 Kanta-Hämeestä. Suurin tukisumma on 3 000 euroa. Jaettavan tuen määrä on suhteessa toimijan saamaan äänimäärään.

Viime vuoden äänestyksessä annettiin yli 16 000 ääntä

Vuonna 2023 Kannustajat-äänestys keräsi upeat yli 16 000 ääntä Hämeenmaan asiakasomistajilta. Suuri äänimäärä kertoo Kannustajat-ohjelman merkityksellisyydestä Kanta- ja Päijät-Hämeen alueella.

Viime vuonna maksimituen eli 3 000 euroa saivat Päijät-Hämeessä Lahden ensi- ja turvakoti ry ja Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lahden yhdistys ry sekä Kanta-Hämeessä Kanta-Hämeen perhetyö ry.

Lahden Sokoksen ensimmäinen kerros kokee mittavan uudistuksen kevään aikana, kun kauneuden osasto uudistetaan täysin. Uudistunut kauneuden osasto tulee palvelemaan asiakkaita entistä paremmin, kun jatkossa tuotteet ovat esillä kategorioittain. Uudistus alkaa viikolla 11 ja valmista on viimeistään 13.5. Sokos Lahti palvelee asiakkaitaan koko uudistuksen ajan normaalisti.

– Haluamme panostaa helppoon asiointiin meillä, tästä syystä näkyvin uudistus tulee olemaan kategoriatasoisiin esillepanoihin siirtyminen, jossa värikosmetiikka, eli meikit, ja ihonhoitotuotteet tulevat olemaan omilla alueillaan, Osuuskauppa Hämeenmaan tavaratalokaupan toimialajohtaja Saija Vuorinen kertoo.

Asiakkaille uudistunut Sokos näyttäytyy selkeämpinä esillepanoina ja uutena ilmeenä.

– Asiakkaamme tulevat ostamaan tiettyjä tuotteita, eikä niinkään tiettyä brändiä, joten tuleva muutos vastaa tähän erittäin hyvin, Vuorinen hehkuttaa.

Parempaa palvelua kaikenikäisille asiakkaille

Tavarataloissa kaikki uudistukset toteutetaan asiakaskokemuksen parantamiseksi. Uudistuksessa ykköskerrokseen tuodaan muun muassa itsepalvelukassat palvelukassojen yhteyteen asiointia helpottamaan.

– Uudistuksessa myös asiakkaille tarjoamamme kauneuden STUDIO-palvelut, esimerkiksi meikkauspalvelut, tulevat saamaan oman pisteen keskeiselle paikalle värikosmetiikan alueelle. Parannamme myös myymälän ja sokos.fi-verkkokaupan yhteistyötä tuomalla myymälään kosketuksella toimivan verkkokauppanäytön, josta asiakas voi selata myymälävalikoimaa täydentävää sokos.fi-valikoimaa, Vuorinen paljastaa uudistuksesta.

Uudistuneen Sokoksen kauneuden osaston avajaisia juhlitaan kesäkuun puolelle asti, jolloin Sokos Lahti täyttää 68 vuotta!

Seuraa Sokos Lahden uudistusta somekanavissamme. Tutustuthan myös Sokoksen verkkokauppaan osoitteessa www.sokos.fi.

Sokos Lahti Facebookissa

Sokos Lahti Instagramissa

 

Lisätietoja

Saija Vuorinen, toimialajohtaja, tavaratalokauppa, puh. 050 538 4738

Ensimmäinen Lähitoimittaja-tapaaminen järjestetään Hämeenlinnan Original Sokos Hotel Vaakunassa (Possentie 7, 13200 Hämeenlinna) keskiviikkona 3.4. klo 11–16.30.

Jälkimmäinen tilaisuus järjestetään Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuoneella (Aleksanterinkatu 14, 15110 Lahti) torstaina 4.4. klo 11–16.30.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä

Tilaisuudet ovat osallistujille maksuttomia. Kumpaankin päivään mahtuu mukaan 50 henkilöä, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Voit ilmoittautua mukaan 24.3. asti, elleivät paikat ehdi sitä ennen täyttyä. Huomaathan, että tilaisuudet ovat samansisältöiset, eli jos Hämeenlinnan/Lahden tilaisuuden paikat ovat jo ehtineet mennä, voit vielä kokeilla, onko toiseen Lähitoimittaja-tapaamiseen paikkoja jäljellä.

Tavoitteena luoda uutta ja vahvistaa nykyistä yhteistyötä

Tarjoamme osallistujille päivän ohjelman, lounaan ja kahvit. Tilaisuudet on tarkoitettu Hämeenmaan marketien kanssa tehtävästä yhteistyöstä kiinnostuneille tai sitä jo tekeville lähiruokayrittäjille Kanta- ja Päijät-Hämeestä tai lähialueelta.

Lähitoimittaja-tapaamisten tarkoituksena on luoda uutta ja vahvistaa nykyistä yhteistyötä sekä mahdollistaa verkostoituminen.

Hämeenmaan alueellista hankintaa tekevä tiimi osallistuu tapaamiseen ja vaihtaa mielellään ajatuksia yhteistyön kehittämisestä.

Tilaisuuden ohjelma ja aikataulu

11.00 Lounas

12.00 Ajankohtaisia osuuskauppakuulumisia, toimitusjohtaja Olli Vormisto, Osuuskauppa Hämeenmaa

12.30 Lähitoimittajan puheenvuoro, yrittäjä Teppo ”Tepi” Ylä-Hemmilä, Viipurilainen Kotileipomo

13.00 MTK Hämeen tervehdys, jäsenpalvelukehittäjä Outi Kyöstilä

13.20 LAB Food Pilot Plant – kasvipohjaisten tuotteiden kehityspalvelut, TKI-asiantuntija Pasi Raja, LAB University of Applied Sciences

-tauko –

14.00 Käykö vastuullisuus kaupaksi? – Vastuullisuuden merkitys ruoan arvoketjussa kaupan näkökulmasta, vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa, S-ryhmä

14.30 Ajankohtaista ruoan kulutustrendeistä ja lähituotteen polku osuuskaupan valikoimaan, valikoima- ja vastuullisuuspäällikkö Niina Toivonen, Osuuskauppa Hämeenmaa

15.10 Miten Hämeenmaa viestii lähituotteista, asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa

15.30 Päivän yhteenveto ja aikaa vapaalle verkostoitumiselle kahvitilaisuuden merkeissä

Tilaisuus päättyy noin klo 16.30.

Emme suinkaan odota, että kesätyöntekijämme olisivat valmiita ammattilaisia. Me hoidamme perehdytyksen eri tehtäviin ja varmistamme, että nuoret saavat onnistuneita kokemuksia työelämästä.

Odotamme kuitenkin nuorilta hakijoilta intoa ja aitoa halua työskennellä asiakaspalvelutehtävissä Hämeenmaalla – ja samalla tietenkin iloista asiakaspalveluilmettä sekä halua oppia uusia asioita ja työelämän pelisääntöjä.

Moni nuori on saanut meiltä ensimmäisen kesätyöpaikkansa. Vaikka aiempaa työkokemusta ei olisi kertynytkään, on jokaisella kesätyöntekijällämme merkittävä rooli asiakkaidemme arjen sujuvuudessa. Sillä, miten teemme työmme, on iso merkitys ilahduttavan ja kaikin puolin sujuvan asiointikokemuksen luomisessa.

Kaksi kesätyömallia

Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelun voi suorittaa tietyllä alalla vain kerran. Koululaisella voi siis olla vain yksi tietyn ammatin tutustumisjakso. Jos aiempina kesinä on jo suorittanut kyseisen tutustumisjakson esim. kaupassa, voi mahdollisuuksien mukaan seuraavana kesänä hakea paikkaa liikennemyymälästä, ravintolasta tai kahvilasta, muttei enää kaupasta.

Haluamme myös mahdollistaa kesätyöpaikkoja niille alle 18-vuotiaille nuorille, jotka eivät enää voi hakea Tutustu työelämään ja tienaa -harjoitteluun. Tarjoammekin jo mahdollisesti aiemmin harjoittelujakson suorittaneille hakijoille mahdollisuuksien mukaan eripituisia kesätyöjaksoja toimipaikoissamme.

Nyt käynnissä oleva kesätyöhaku jatkuu maaliskuun loppuun saakka. Lisätietoa ja hakulinkki löytyvät täältä.

 

Hämeenmaa liikkuu -kampanja rohkaisee osuuskaupan työntekijöitä liikkeelle maalis-toukokuussa. Osuuskaupan 120-vuotisjuhlavuoden innoittamana kampanjassa on käytössä perinteiset pahviset liikuntakortit. Kortin täyttämällä ja palauttamalla Hämeenmaan työntekijä osallistuu sähköjopon arvontaan.

Hämeenmaa liikkuu -kampanjan tavoitteena on saada osuuskaupan henkilöstö liikkumaan matalalla kynnyksellä: 1.3.–15.5. käynnissä oleva kampanja ei aseta tiukkoja rajoituksia sille, miten työntekijän pitää liikkua, jotta voi osallistua.

– Olen todella iloinen siitä, että työnantajamme mahdollistaa tällaisen hyvinvointikampanjan. Liikkumattomuus on työterveysnäkökulmasta ikuisuusteema, ja liikkuminen tuo hyvää vastapainoa työnteolle, työfysioterapeutti Tuomas Aro toteaa.

Liikunta lisää ja vahvistaa tutkitusti hyvinvointia erityisesti fyysisesti kuormittavissa tehtävissä.

– Joskus kuulee sanottavan, että vapaalla ei tarvitse liikkua, kun tekee fyysistä työtä. Haluamme murtaa tätä ajattelua. Tutkimusten ja työhyvinvoinnin ammattilaisten mukaan liikunta tukee hyvinvointia ja parantaa työkuntoa myös fyysisesti kuormittavissa töissä, sanoo henkilöstöjohtaja Minnastina Miettinen.

Hämeenmaa tukee henkilöstönsä liikkumista myös hyvän Epassi-edun avulla. Juhlavuoden kunniaksi työntekijä voi saada jopa kaksi kertaa 120 euroa ja käyttää sen esimerkiksi liikuntaharrastukseen.

Tavoitteena 11 000 tuntia liikuntaa

Monipuoliseen liikkumiseen kannustava kampanja huokuu osuuskaupan 120-vuotisjuhlavuoden perinteistä hehkua.

– Juhlavuoden innoittamina päädyimme perinteiseen liikuntakorttiin puhelinsovelluksen sijaan, HR-asiantuntija Silja Lindroos kertoo.

Hämeenmaalla on 3 300 työntekijää, ja kampanjan tavoitteena on saada kokoon 1 100 palautettua korttia. Aktiivinen liikkuminen kannattaa, sillä liikuntakortin kokonaan täyttäneiden ja palauttaneiden työntekijöiden kesken arvotaan kesäkuussa sähköjopo.

Jos kaikki kortit palautuvat kokonaan täytettynä, tarkoittaa se yhteensä noin 11 000 tuntia liikkumista – muodossa tai toisessa!

Kevään kampanjalle on suunniteltu jatkoa loppuvuodesta. Ajatuksena on, että kehon liikuttamisen lisäksi käännetään katsetta mielen hyvinvointiin.

– Ihminen on kokonaisuus, ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin kuuluu sekä kehon että mielen hyvinvointi. Liikkumalla kerää itselleen myös mielen voimavaroja, Minnastina Miettinen sanoo.

Vuonna 2023 uusien autojen myynnin vahva kasvu Nelipyörässä perustui suuren tilauskannan purkautumiseen – vuonna 2022 tilauksia tehtiin paljon, mutta toimitusajat olivat pitkiä. Tilauskannan purku siivitti Nelipyörän liikevaihdon +18 % kasvuun, liikevaihdon ollessa noin 137 miljoonaa euroa.

Viime vuonna uusien autojen myynti kasvoi +23 % ja käytettyjen henkilöautojen myynti kasvoi noin +16,7 %.

– Huomattavin muutos viime vuonna edelliseen oli, että uusien autojen toimitusajat lyhenivät huomattavasti. Autoteollisuus näyttää piristymisen merkkejä, Nelipyörä Oy:n toimitusjohtaja Johan Lillbroända kertoo.

Lyhentyneet toimitusajat ja hinnat vaikuttavat uusien autojen kysyntään – huoltojen määrä kasvussa

Vuoden 2024 alusta laskien uusien autojen kysyntä on heikentynyt edellisvuoteen verrattuna, mutta vaihtoautojen kysyntä ja myynti ovat vilkastuneet huomattavasti.

Suomen autokannan ikä on EU:n keskitason alapuolella ja vanhentuu entisestään. Autokanta on vanhentunut Kanta- ja Päijät-Hämeessä 10–11 % vuoden 2019 jälkeen, ollen noin 13,7–13,9 vuotta vanhaa. Vanhoja autoja huolletaan useammin kuin uusia, mikä näkyy myös Nelipyörässä.

– Suomalaisen autokannan vanhentuessa huoltojen lisäksi varaosa- ja rengaskauppa vilkastuvat, Lillbroända taustoittaa.

Autokannan ikääntyminen tuo myös muita lieveilmiöitä. Vanhat autot ovat turvattomampia ja autoista syntyvät päästöt ovat suuremmat kuin uusilla autoilla, muun muassa vauriokorjausten määrä on kasvussa. Nelipyörän toimitusjohtaja Johan Lillbroändan mielestä autokannan vanhenemiselle tulee Suomessa tehdä jotain.

– Autokannan vanheneminen olisi syytä pysäyttää, johon hyvin toimivia kannusteita voisi olla esimerkiksi romutuspalkkion palauttaminen tai vähänpäästöisten autojen hankintatuet. Molemmat keinot piristäisivät uuden auton hankintaa huomattavasti, mikä olisi niin ympäristöteko kuin myös liikenneturvallisuutta parantava toimenpide, Lillbroända kertoo.

Ladattavien autojen määrä liikenteessä kasvaa jatkuvasti huomattavasti

Suomessa vuonna 2023 yli 50 % uusista rekisteröidyistä autoista oli sähkö- tai hybridiautoja. Ladattavien autojen määrä liikenteessä on viime vuosina kasvanut huomattavasti, ja vuosittain rekisteröidään yhä enemmän nimenomaan täyssähköautoja.

– Sähkö- ja plug-in-hybridiautojen määrän kasvua selittää osaltaan polttoaineiden hintojen kasvu ennätyksellisen korkeiksi. Sähköautoja ostetaan paljon kaupunkialueilla, mutta myös haja-asutusalueella on nähtävissä uusien sähköautojen tilausmäärien kasvu vuosittain, Lillbroända taustoittaa.

Täyssähköautojen osuus kasvoi vuoden 2023 aikana hieman yli kolmannekseen kaikista ensirekisteröidyistä autoista.

Nelipyörän vuosi 2023 lukuina:

 

Lisätietoja

Johan Lillbroända, toimitusjohtaja, Nelipyörä Oy, +358 50 462 9869

johan.lillbroanda@nelipyora.fi

 

Nelipyörä Oy on Osuuskauppa Hämeenmaan ja Kymenseudun Osuuskaupan omistama autokauppojen ketju. Nelipyörä Oy:llä on täyden palvelun autotalot Lahdessa, Hämeenlinnassa, Hyvinkäällä, Kouvolassa ja Kotkassa. Yhtiö myy ja huoltaa Ford-, Toyota-, Skoda-, Kia-, Mitsubishi-, Peugeot-, Nissan- ja Mazda-merkkiset uudet autot sekä kaiken merkkisiä vaihtoautoja. Nelipyörällä on Lahdessa ja Hämeenlinnassa oma katsastusasema sekä kolarikorjaamot kaikilla paikkakunnilla.

 

Perinteiset Salpausselän kisat järjestetään jälleen 1.–3.3.2024. Yli satavuotinen kisainstituutio kokoaa yhteen maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn kansainväliset tähdet kilpailemaan maailmancupin pisteistä. Ja lauantain kruunaa perinteinen ilotulitus!

Tarjoamme asiakasomistajille perjantain aluelipuista –5€ alennuksen. Edun saa käyttöön lippukaupasta koodilla Hameenmaaxsalppuri24

TÄSTÄ LIPPUKAUPPAAN >>

Ostaessa lippua perjantain kohdalla aluelipuissa löytyy Hämeenmaa Aluelippu, kun painaa avaa ja kirjoittaa tuon koodin (Hameenmaaxsalppuri24 ), niin alennetut liput tulevat saataville.