Kampanjalla tuetaan vähävaraisten perheiden lasten harrastamista.
12.06.2024
Lahtelaisen jalkapalloseuran FC Lahden uusi brändilupaus ”Pallo on meillä” korostaa jalkapallon yhteiskunnallista merkitystä ja kannustaa yhteispeliin. Lupauksen taustalla on pyrkimys edistää kansanterveyttä, ehkäistä syrjäytymistä ja lisätä kaikenlaisen osallisuuden kokemista.
Myös meillä Osuuskauppa Hämeenmaalla yhteispeliin osallistuminen nähdään tärkeäksi. Olemme mukana Pallo on meillä -hyväntekeväisyyskampanjassa, jolla tuetaan vähävaraisten perheiden lasten harrastamista.
Mukana kampanjassa on myös legendaarinen rockyhtye Apulanta, joka yhteistyössä FC Lahden kanssa järjesti loppukeväästä Pallo on meillä -hyväntekeväisyysottelun. Apulanta lahjoitti FC Lahdelle spesiaalit pelipaidat yhtyeen logoilla ja tyylittelyllä. Pelipaidoista saatu tuotto lahjoitetaan Payback ry:n kautta vähävaraisten perheiden lasten liikuntaharrastusten tukemiseen.
Myös Hämeenmaa halusi osaltaan tukea lahjoituksella kampanjaa ja toimijoita, joiden työ on arvokasta ja linjassa osuuskaupan arvojen kanssa.
– Koemme, että Payback Lahti tekee erittäin arvokasta työtä tukemalla liikuntaharrastuksia, kommentoi Hämeenmaan asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä.
03.12.2024 | Paikallisia uutisia | Tiedotteet
02.12.2024 | Paikallisia uutisia | Tiedotteet
01.12.2024 |