Myymälämiljöön vanha värimaailma antoi tilaa uusille ja raikkaammille harmaan ja punaisen sävyille.
– Kalusteet uusittiin kuivien elintarvikkeiden sekä leipä- ja heviosastojen osalta. Myös juomaosaston esillepano ja kalusteet uusittiin täysin, kertoo S-market- ja Sale-ryhmäpäällikkö Erja Kaila.
Täysin uutena palveluna ja ensimmäisenä koko Hämeenmaan Sale-myymäläverkostossa on Myrskylässä otettu käyttöön hybridikassa. Asiakkaille uudistus tarkoittaa entistä sujuvampaa asiointia ja maksamisen nopeutumista: hybridikassa palvelee itsepalvelukassana, mutta se voidaan ottaa ruuhka-aikoina normaaliin kassakäyttöön.
Valikoimat kasvoivat kautta linjan
Viimeisin remontti Sale Myrskylään tehtiin vuonna 2014, jolloin myymälä sai laajemman valikoiman ja neliöitä lisää huimat 400. Myös nyt tehdyssä uudistuksessa Salen valikoimat kasvoivat kautta linjan.
– Pyrimme kasvattamaan tuotevalikoimaa mahdollisuuksien mukaan kaikkien tuoteryhmien osalta. Kalusteiden uudistamisen myötä hyllypaikat päivittyivät täysin ja myymälän ilme muuttui selkeämmäksi ja avarammaksi. Paistopiste siirtyi lähemmäs kassaseinustaa ja sujuvoittaa omalta osaltaan palvelua. Asiakkaiden iloksi saimme hedelmä- ja vihannesosaston tarjontaa täydentämään Mehustamon, josta saa tuorepuristettua mehua, kertoo Sale-myymäläpäällikkö Marko Happonen.
Hänen mukaansa asiakkaat ovat odottaneet uutta myymälää, ja erityistä innostusta herättää myymälään tuleva Mehustamo.
– Myös koko tiimimme on odottanut kovasti kokonaisvaltaista miljööpäivitystä ja muita uudistuksia, Happonen summaa.