Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste palvelee Prisma Launeen asiakkaita nyt uusissa, ajanmukaisissa tiloissa. Palvelupiste on siirtynyt ensimmäisen kerroksen neuvontapisteestä Prisman toiseen kerrokseen.
Palvelupisteessä asiakas voi hoitaa laajasti erilaisia pankkiasioita, kuten S-Laina- ja Visa-hakemuksia. Myös S-Etukorttiin liittyvät kiperät kysymykset hoituvat pisteessä sutjakasti. Ellei S-Etukorttia vielä lompakosta löydy, kannattaa asiakasomistajaksi liittyminen hoitaa kuntoon palvelupisteessä – asiakasomistajat saavat nimittäin rahanarvoisten etujen, kuten Bonuksen, lisäksi S-Pankin maksuttomat peruspankkipalvelut.
Pankkivastaava Birgitta Vesanen Hämeenmaalta kertoo, että uudessa palvelupisteessä asiointia sujuvoittaa kätevä ajanvarausmahdollisuus. Asiakas voi varata sopivan palveluajan osoitteesta: www.pankki.fi/fi/ajanvaraus.
Pankkipisteessä on tavallisen vuoronumerojärjestelmän lisäksi mahdollisuus käyttää mobiilissa toimivaa vuoropalvelujärjestelmää. Mobiilijärjestelmää käyttämällä asiakas voi ensin liittyä pankkipisteessä jonoon omalla älypuhelimellaan ja poistua sitten asiointipaikalta käyttääkseen jonotusaikana muita Prisma-keskuksen palveluita.
S-Pankkipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–18, ja 22.8. alkaen myös lauantaisin klo 10–16. Launeen pankkipisteessä avajaispäivänä asioivat saavat veloituksetta Oma koppa-ostoskorin. 1 /talous.
Lisätietoja: Asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa, puh. 050 542 3811