Onnistunut tilaisuus on monen osan summa. Siihen vaikuttavat olennaisesti toimiva tekniikka, tilat, tarjoilut ja tietysti kohtaamiset henkilökunnan ja vieraiden välillä. Vuoden kokous- ja tapahtumahotellina Lahden Seurahuone on onnistunut niin vieraiden hurmaamisessa kuin liiketoiminnan keskeisten tavoitteiden saavuttamisessa.
Tunnustus on osoitus paitsi erinomaisesta asiakastyytyväisyydestä – myös onnellistamisen kulttuurista. Hotellin arjessa aidot kohtaamiset ja asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen ovat sydäntä lähellä. Siksi sanommekin: ”Hienot hetket eivät ole sattumaa”.
Vuoden Mystery Shopping Solo -palkinto kertoo huippupalvelusta
Lahden Seurahuoneella palvelu on ykkösluokkaa – sen kertoo myös Mystery Shopping tutkimus. Tutkimuksella selvitetään muun muassa Sokos Hotellien eri hotellityyppien (Break, Solo, Original, Heymo) palvelukonseptin toimivuutta. Tutkimuksessa huomioitavat tilanteet ovat hotellin henkilökunnalle arkipäivää, ja sillä mitataan esimerkiksi sisään- ja uloskirjautumisen sujuvuutta.
“Palkinnot olivat meille huikean iloinen uutinen. Erityisen upeaa on se, että molempiin palkintoihin on vaikuttanut koko talon toiminta. Henkilökuntamme myyntipalvelussa, vastaanotossa, keittiössä, ravintolassa, baarissa, kokoustiloissa ja kerroshoidossa on tehnyt tämän onnistumisen yhdessä. Haluamme varmistaa joka osastolla, että vierailu meillä on onnistunut, ja tämä on osoitus siitä. Iso kiitos koko henkilökunnallemme”, kiittää hotellinjohtaja Marika Haavisto.